ŞRİFTİN ÖLÇÜSÜ

ŞRİFTİN NÖVÜ

San-SerifSerif

ŞƏKİLLƏRİN TƏSVİRİ

Sosial müavinətlər və təqaüdlər
Dəfn üçün birdəfəlik müavinətin alınması üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Dəfn üçün birdəfəlik müavinət almaq üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Dəfn üçün birdəfəlik müavinətin alınması üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Dəfn üçün birdəfəlik müavinətin icrasını təmin edən qurumlar?

Nazirliyin tabeliyində Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Dəfn üçün birdəfəlik müavinətin icrasını təmin etmək üçün nə qədər müddət tələb olunur?

10 gün (müavinətin təyinatından imtina ediləcəyi halda 5 gün).

Dəfn üçün birdəfəlik sosial müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:

-şəxsiyyət vəsiqəsi (müraciət edənin);

-müavinət alan şəxsin ölüm haqqında şəhadətnaməsinin surəti;

-dəfn müavinətinin alınması üçün Ədliyyə Nazirliyinin rayon (şəhər) qeydiyyat şöbəsinin arayışı;

-dəfni təşkil edən şəxs barədə yerli icra hakimiyyətinin nümayəndəliyinin arayışı. 

Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:

-əsli;

-surəti.

Dəfn üçün birdəfəlik sosial müavinətin məbləği nə qədərdir?

500 manat

Fəxri adlara görə təqaüdlər hansı təşkilat tərəfindən verilməlidir?

Fəxri adlara layiq görülmüş şəxslərə təqaüd Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi tərəfindən dövlət büdcəsində bu məqsədlər üçün nəzərdə tutulmuş vəsait hesabına ödənilir.

20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;
-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsi ilə.

20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlil olmuş şəxslər üçün təqaüdün alınması üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlil olmuş şəxslər üçün təqaüdün icrasını təmin edən qurumlar?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlil olmuş şəxslər təqaüdün təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur).
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlil olmuş şəxslər üçün təqaüdün məbləği nə qədərdir?

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 500 manat;
orqanizmin funksiyalarının 61-80 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 400 manat;
orqanizmin funksiyalarının 31-60 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 330 manat.

20 Yanvar şəhidi ailəsinə təqaüdün alınması üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

20 Yanvar şəhidi ailəsinə təqaüdün icrasını təmin edən qurumlar?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

20 Yanvar şəhidi ailəsinə təqaüdün alınması üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-“20 Yanvar şəhidi” fəxri adı ilə təltifolunma haqqında vəsiqənin və ya Azərbaycan Respublikası Prezidentinin müvafiq Sərəncamının surəti;
-şəhidin ölüm haqqında şəhadətnaməsinin surəti;
-təqaüd almaq hüququ olan ailə üzvləri barədə məlumat (şəxsin şəhidlə qohumluğunu təsdiq edən doğum, nikah və vəfat etmiş ailə üzvlərinin ölüm haqqında şəhadətnamələrinin surəti);
-şəhidin dul arvadının yeni nikaha daxil olub-olmaması barədə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin rayon (şəhər) qeydiyyat şöbəsinin arayışı;
-şəxsin ailə vəziyyətini təsdiq edən sənəd (ailə tərkibi haqqında yerli icra hakimiyyəti başçısının inzibati ərazi dairələri üzrə və ya sahə inzibati ərazi dairələri üzrə nümayəndələrinin arayışı).
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

20 Yanvar şəhidi ailəsinə təqaüdün məbləği nə qədərdir?

600 manat

1941-1945-ci illər Böyük Vətən müharibəsi iştirakçılarına, İkinci Dünya müharibəsi dövründə Leninqrad şəhərinin mühasirəsi zamanı şəhərin müəssisələrində, idarə və təşkilatlarında işləmiş və “Leninqradın müdafiəsinə görə” medalı, “Leninqrad mühasirəsində yaşayan” döş nişanı ilə təltif edilmiş şəxslərə təqaüdün məbləği nə qədərdir?

330 manat

Əfqanıstanda sovet qoşunlarının tərkibində beynəlmiləl borcunu yerinə yetirərkən həlak olan, itkin düşmüş və məhkəmə qaydasında ölmüş elan edilən hərbi qulluqçuların ailələrinə (valideynlərinə, dul arvadlarına) təqaüdün məbləği nə qədərdir?

600 manat

Böyük Vətən müharibəsi ilə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün məbləği nə qədərdir?

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 500 manat;
orqanizmin funksiyalarının 61-80 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 400 manat;
orqanizmin funksiyalarının 31-60 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 330 manat.

Çernobıl AES-də hərbi xidmətlə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslər təqaüdün alınması üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Çernobıl AES-də hərbi xidmətlə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün alınması üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Çernobıl AES-də hərbi xidmətlə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün icrasını təmin edən qurumlar?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Çernobıl AES-də hərbi xidmətlə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün alınması üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur).
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Çernobıl AES-də hərbi xidmətlə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün məbləği nə qədərdir?

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 500 manat;
orqanizmin funksiyalarının 61-80 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 400 manat;
orqanizmin funksiyalarının 31-60 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 330 manat.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün müdafiəsi ilə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslər təqaüdün alınması üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün müdafiəsi ilə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün alınması üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün müdafiəsi ilə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün icrasını təmin edən qurumlar?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün müdafiəsi ilə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün alınması üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur).
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün müdafiəsi ilə əlaqədar əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə təqaüdün məbləği nə qədərdir?

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 500 manat;
orqanizmin funksiyalarının 61-80 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  -400 manat;
orqanizmin funksiyalarının 31-60 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 330 manat.

Hərbi xidmət vəzifələrini (xidməti vəzifələri) yerinə yetirməklə əlaqədar əlilliyi olan şəxslərə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin təqaüdünün alınması üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr  - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Hərbi xidmət vəzifələrini (xidməti vəzifələri) yerinə yetirməklə əlaqədar əlilliyi olan şəxslərə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin təqaüdünün alınması üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Hərbi xidmət vəzifələrini (xidməti vəzifələri) yerinə yetirməklə əlaqədar əlilliyi olan şəxslərə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin təqaüdünün icrasını təmin edən qurumlar?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Hərbi xidmət vəzifələrini (xidməti vəzifələri) yerinə yetirməklə əlaqədar əlilliyi olan şəxslərə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin təqaüdünün alınması üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:

-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;

-əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur).

Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:

-əsli;

-surəti.

Hərbi xidmət vəzifələrini (xidməti vəzifələri) yerinə yetirməklə əlaqədar əlilliyi olan şəxslərə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 500 manat;
orqanizmin funksiyalarının 61-80 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 400 manat;
orqanizmin funksiyalarının 31-60 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 330 manat.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünün alınması üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr  - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünün alınması üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-hüquqi əsasın olmaması.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünü təyin edən qurumlar?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünün alınması üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:

-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;

-sərəncamın surəti.

Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:

-əsli;

-surəti.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

1500 manat

“Xalq” və “Əməkdar” fəxri adlara görə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün alınması üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

“Xalq” və “Əməkdar” fəxri adlara görə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün alınması üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

“Xalq” və “Əməkdar” fəxri adlara görə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünü təyin edən qurumlar?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

“Xalq” və “Əməkdar” fəxri adlara görə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün alınması üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?


Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-fəxri adla təltifolunma haqqında vəsiqənin və ya Azərbaycan Respublikası Prezidentinin müvafiq Fərmanının və ya Sərəncamının surəti.
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

“Xalq” və “Əməkdar” fəxri adlara görə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

"Xalq" fəxri adlara görə 200 manat;
"Əməkdar" fəxri adlara görə 150 manat.

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı adı verilmiş şəxslər Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünü almaq üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanının ailə üzvləri Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünü almaq üçün müraciət edərsə, tələb olunan sənədlər hansılardır?

-Azərbaycan Respublikasının Milli Qəhrəmanı adı ilə təltifolunma haqqında vəsiqənin və ya Azərbaycan Respublikası Prezidentinin müvafiq Fərmanının və ya Sərəncamının surəti;

-Azərbaycan Respublikasının Milli Qəhrəmanının ölüm haqqında şəhadətnaməsinin surəti;

-Təqaüd almaq hüququ olan ailə üzvləri barədə məlumat (şəxsin Azərbaycan Respublikasının Milli Qəhrəmanı ilə qohumluğunu təsdiq edən doğum, nikah və vəfat etmiş ailə üzvlərinin ölüm haqqında şəhadətnamələrinin surəti);

-Azərbaycanın Milli Qəhrəmanının dul arvadının yeni nikaha daxil olub-olmaması barədə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin rayon (şəhər) qeydiyyat şöbəsinin arayışı.

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı adı verilmiş şəxslər Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünü almaq üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı adı verilmiş şəxslərə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünü təyin edən qurumlar?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı adı verilmiş şəxslərə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünü təyin edən qurumlar?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı adı verilmiş şəxslərə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün alınması üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi
-Milli Qəhrəman adı ilə təltifolunma haqqında vəsiqənin və ya Azərbaycan Respublikası Prezidentinin müvafiq Fərmanının və ya Sərəncamının surəti.
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı adı verilmiş şəxslərə təyin edilən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

1800 manat

Müharibə veteranlarına Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.

Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:

-şəxsən;

-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;

-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsi ilə.

Qeyd: Vətən müharibəsi (44 günlük) iştirakşılarına bu təqaüd proaktiv qaydada təyin edilir.

Müharibə veteranlarına Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Müharibə veteranlarına Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları.

Müharibə veteranlarına Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünü hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Müharibə veteranlarına Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:

-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;

-müharibə veteranı vəsiqəsinin surəti.

Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:

-əsli;

-surəti.

Qeyd: Vətən müharibəsi (44 günlük) iştirakşılarına bu təqaüd proaktiv qaydada təyin edilir.

Müharibə veteranlarına təyin edilən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

80 manat

Şəhid ailəsinə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;
-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsi ilə.

Şəhid ailəsinə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Şəhid ailəsinə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünü hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Şəhid ailəsinə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-şəhid statusunu təsdiq edən sənədin surəti;
 -şəhidin ölüm haqqında şəhadətnaməsinin surəti;
-təqaüd almaq hüququ olan ailə üzvləri barədə məlumat (şəxsin şəhidlə qohumluğunu təsdiq edən doğum, nikah və vəfat etmiş ailə üzvlərinin ölüm haqqında şəhadətnamələrinin surəti);
-şəhidin dul arvadının yeni nikaha daxil olub-olmaması barədə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin rayon (şəhər) qeydiyyat şöbəsinin arayışı.
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Şəhid ailəsinə təyin edilən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

600 manat

Ümumi səbəblərdən orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə (gözdən əlilliyi olan şəxslər istisna olmaqla) Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr  - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Ümumi səbəblərdən orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə (gözdən əlilliyi olan şəxslər istisna olmaqla) Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Ümumi səbəblərdən orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə (gözdən əlilliyi olan şəxslər istisna olmaqla) Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünü hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Ümumi səbəblərdən orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə gözdən əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:

-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;

-əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur).

Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:

-əsli;

-surəti.

Ümumi səbəblərdən orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə (gözdən əlilliyi olan şəxslər istisna olmaqla) Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

200 manat

Təqaüd ödəniş bank kartlarının hazır olub-olmaması və hardan götürülməsi ilə bağlı vətəndaş haradan məlumat əldə edə bilər?

142 - Çağrı Mərkəzinə zəng vurmaqla, Dövlət Sosial Müdafiə Fondu, yaşayış yeri üzrə Fondun şəhər (rayon) şöbələrinə və DOST mərkəzlərinə müraciət etməklə. Müraciət onların adından bu məqsədlə vəkalət verilmiş nümayəndələri tərəfindən də edilə bilər. Kartları DOST mərkəzlərindən və müvafiq bank filiallarından əldə edə bilərlər.

Vətəndaş əmək veteranıdır. 80 AZN təqaüd üçün müraciət edə bilərmi?

Xeyr. Əmək veteranlarına təqaüd ödənilməsi qanunvericilikdə nəzərdə tutulmayıb.

Vətəndaş Silahlı Qüvvələr veteranı olduğuna görə təqaüd üçün müraciət edə bilərmi?

Xeyr. Qanunvericilikdə bu halla bağlı təqaüdün ödənilməsi nəzərdə tutulmayıb.

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə və ya 18 yaşınadək əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə qulluq edən şəxslərə təyin edilən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

100 manat

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə və ya 18 yaşınadək əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə qulluq edən şəxslərə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi üçün müraciətə hansı müddətdə baxılır?

10 iş günü (təqaüdün təyinatından imtina edildiyi halda 5 iş günü).

Əmək qabiliyyəti olmayan şəxslər dedikdə kimlər nəzərdə tutulur?

Əmək qabiliyyəti olmayan şəxslərin əhatə dairəsi “Sosial müavinətlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununda əksini tapıb. Əlilliyi olan şəxslər, “Əmək pensiyaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 7-ci və 8-ci maddələri ilə müəyyən edilmiş yaş həddinə çatan şəxslər, vəfat etmiş şəxsin 18 yaşına çatmamış (əyani təhsil alanlar təhsili bitirənədək, lakin 23 yaşdan çox olmamaqla), yaxud 18 yaşına çatanadək əlilliyi müəyyən olunmuş 18 yaşından yuxarı əlilliyi olan övladları.

Uşağın anadan olmasına görə birdəfəlik müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmətdən kimlər istifadə edə bilər:
Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Uşağın anadan olmasına görə birdəfəlik müavinətlə bağlı müraciət necə edilir?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Müavinət hər hansı səbəbdən proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə vətəndaşlar DOST mərkəzlərinə və ya Dövlət Sosial Müdaifə Fondunun qeydiyyatda olduqları rayon üzrə struktur bölmələrinə zəruri sənədlərlə (valideynlərin hər ikisinin şəxsiyyət vəsiqəsi, əcnəbinin və vətəndaşlığı olmayan şəxsdirsə daimi yaşamaq üçün icazə vəsiqəsi; uşağın doğum haqqında şəhadətnaməsi; uşağın doğum haqqında Ədliyyə Nazirliyinin rayon (şəhər) qeydiyyat şöbəsinin arayışı) müraciət edə bilərlər.

Müddətli həqiqi hərbi xidmət hərbi qulluqçularının uşaqlarına müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Müddətli həqiqi hərbi xidmət hərbi qulluqçularının uşaqlarına müavinətin təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Müddətli həqiqi hərbi xidmət hərbi qulluqçularının uşaqlarına müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Müddətli həqiqi hərbi xidmət hərbi qulluqçularının uşaqlarına müavinət hansı qurumlar tərəfindən təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri"
DOST mərkəzləri.

Müddətli həqiqi hərbi xidmət hərbi qulluqçularının uşaqlarına müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-şəxsin müddətli həqiqi hərbi xidmətdə olmasına dair Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidmətinin arayışı;
-uşaqların doğum haqqında şəhadətnamələrinin surəti;
-ümumtəhsil məktəblərində təhsilalma haqqında arayış.
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Müddətli həqiqi hərbi xidmət hərbi qulluqçularının uşaqlarına təyin edilən müavinətin məbləği nə qədərdir?

 Hər uşağa 120 manat.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün, müstəqilliyinin və konstitusiya quruluşunun müdafiəsi və 1990-cı il 20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün, müstəqilliyinin və konstitusiya quruluşunun müdafiəsi və 1990-cı il 20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün, müstəqilliyinin və konstitusiya quruluşunun müdafiəsi və 1990-cı il 20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün, müstəqilliyinin və konstitusiya quruluşunun müdafiəsi və 1990-cı il 20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün, müstəqilliyinin və konstitusiya quruluşunun müdafiəsi və 1990-cı il 20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur).
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün, müstəqilliyinin və konstitusiya quruluşunun müdafiəsi və 1990-cı il 20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlilliyə görə təyin edilən müavinətin məbləği nə qədərdir?

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 270 manat;
orqanizmin funksiyalarının 61-80 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 220 manat;
orqanizmin funksiyalarının 31-60 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 150 manat.

Dövlət qulluqçularına ömürlük müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Dövlət qulluqçularına ömürlük müavinətin təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Dövlət qulluqçularına ömürlük müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları.

Dövlət qulluqçularına ömürlük müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Dövlət qulluqçularına ömürlük müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:
-şəxsiyyət vəsiqəsi;
-dövlət qulluqçusunun pensiya yaşına çatmasına və ya əlilliyinə görə dövlət qulluğundan könüllü işdən çıxmasını təsdiq edən əmək kitabçasının surəti;
-əlilliyə görə könüllü işdən çıxdıqda, dövlət qulluqçusunun əlilliyi barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur);
-dövlət qulluqçusunun məvacibi barədə dövlət orqanının arayışı.
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Dövlət qulluqçularına ömürlük təyin edilən müavinətin məbləği nə qədərdir?

Müavinətin məbləği dövlət qulluqçusunun axırıncı əsas vəzifəsi üzrə hesablanmış dövlət məvacibinin 15%-i təşkil edir.

Özəlləşdirilən və ya idarəetməyə verilən dövlət müəssisələrinin istehsalat qəzası və ya peşə xəstəliyi nəticəsində sağlamlığı pozulmuş işçisinə və ya bu səbəbdən həlak olmuş işçisinin ailə üzvlərinə aylıq ödənc əvəzinə müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;
-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsi ilə.

Özəlləşdirilən və ya idarəetməyə verilən dövlət müəssisələrinin istehsalat qəzası və ya peşə xəstəliyi nəticəsində sağlamlığı pozulmuş işçisinə və ya bu səbəbdən həlak olmuş işçisinin ailə üzvlərinə aylıq ödənc əvəzinə müavinətin təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Özəlləşdirilən və ya idarəetməyə veriləndövlət müəssisələrinin istehsalat qəzası və ya peşə xəstəliyi nəticəsində sağlamlığı pozulmuş işçisinə və ya bu səbəbdən həlak olmuş işçisinin ailə üzvlərinə aylıq ödənc əvəzinə müavinəti hansı qurum təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Özəlləşdirilən və ya idarəetməyə verilən dövlət müəssisələrinin istehsalat qəzası və ya peşə xəstəliyi nəticəsində sağlamlığı pozulmuş işçisinə və ya bu səbəbdən həlak olmuş işçisinin ailə üzvlərinə aylıq ödənc əvəzinə müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:

-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;

-istehsalatda baş vermiş bədbəxt hadisə haqqında qanunvericiliklə müəyyən edilmiş formada tərtib olunmuş akt və ya peşə xəstəliyinə dair Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin V.Y.Axundov adına Elmi-Tədqiqat Tibbi Profilaktika İnstitutunun arayışı və ya işəgötürən tərəfindən əməyin mühafizəsi qaydalarına əməl olunmadığına görə istehsalatda işçi ilə bədbəxt hadisənin baş verməsi barədə məhkəmənin qərarının surəti;

-işçinin peşə əmək qabiliyyətinin itirilmə faizi barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur);

-aylıq ödəncin hansı tarixədək ödənilməsini təsdiq edən sənəd;

-həlak olmuş işçinin ailə üzvlərinə və himayəsində olan digər şəxslərə aylıq müavinətin təyin edilməsi üçün işçinin ölüm haqqında şəhadətnaməsi, habelə Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsinin 1121-ci maddəsi ilə müəyyən edilən şəxs olmasını təsdiq edən sənədlər (şəxsin həlak olan işçi ilə qohumluğunu təsdiq edən doğum və nikah haqqında şəhadətnamələrinin surəti).

Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:

-əsli;

-surəti.

Qəyyumluq (himayəçi) hansı qurum tərəfindən təyin edilir?

On dörd yaşı tamam olmamış yetkinlik yaşına çatmayanlar, habelə psixi pozuntuya görə məhkəmə tərəfindən fəaliyyət qabiliyyəti olmayan sayılmış fiziki şəxslər üzərində qəyyumluq (himayəçi) təyin edilməsi rayon icra hakimiyyəti başçısı yanında Qəyyumluq və Himayəçilik Komissiyası tərəfindən aşağıdakı formada aparılır:

-qəyyum olmaq istəyən şəxs ərizə ilə icra hakimiyyətinə müvafiq sənədlərlə birlikdə müraciət edir;

-icra hakimiyyəti başçısı yanında Qəyyumluq və Himayəçilik Orqanı qəyyumun təqdim etdiyi sənədləri yoxlayır, öz rəyi və yoxlama aktı ilə birlikdə qəyyum təyin edilməsi barədə icra hakimiyyəti başçısının sərəncamının layihəsini hazırlayır;

-icra hakimiyyətinin başçısı on dörd yaşı tamam olmamış yetkinlik yaşına çatmayanlar, habelə psixi pozuntuya görə məhkəmə tərəfindən fəaliyyət qabiliyyəti olmayan sayılmış fiziki şəxslər üzərində qəyyumluq təyin edilməsi barədə sərəncam imzalayır.

Özəlləşdirilən və ya idarəetməyə verilən dövlət müəssisələrinin istehsalat qəzası və ya peşə xəstəliyi nəticəsində sağlamlığı pozulmuş işçisinə və ya bu səbəbdən həlak olmuş işçisinin ailə üzvlərinə aylıq ödənc əvəzinə təyin edilən müavinətin məbləği nə qədərdir?

-Peşə əmək qabiliyyəti itirildikdə – minimum aylıq əməkhaqqının əmək qabiliyyətinin itirilmə faizi məbləğində (33 manatdan az olmayaraq);

-həlak olduqda – minimum aylıq əməkhaqqı məbləğində.

Cəza çəkməkdən azad edilmiş tibbi və sosial yardıma ehtiyacı olan şəxslərə birdəfəlik müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;
-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsi ilə.

Cəza çəkməkdən azad edilmiş tibbi və sosial yardıma ehtiyacı olan şəxslərə birdəfəlik müavinətin təyin edilməsindən hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Cəza çəkməkdən azad edilmiş tibbi və sosial yardıma ehtiyacı olan şəxslərə birdəfəlik müavinət hansı qurumlar tərəfindən təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Cəza çəkməkdən azad edilmiş tibbi və sosial yardıma ehtiyacı olan şəxslərə birdəfəlik müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:
-şəxsiyyət vəsiqəsi;
-cəza çəkməkdən azad edilmə barədə cəzaçəkmə müəssisəsinin arayışı və ya məhkəmənin bəraətverici əsaslarla şəxsin cinayət məsuliyyətindən yaxud cəzasının qalan hissəsini çəkməkdən azad edilməsi barədə qərarının surəti.
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Cəza çəkməkdən azad edilmiş tibbi və sosial yardıma ehtiyacı olan şəxslərə təyin edilən birdəfəlik sosial müavinətin məbləği nə qədərdir?

1380 manat (minimum əmək haqqının dörd misli).

Radiasiya qəzası nəticəsində zərər çəkmiş şəxslərə hər il müalicə üçün birdəfəlik sosial müavinət üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Radiasiya qəzası nəticəsində zərər çəkmiş şəxslərə hər il müalicə üçün birdəfəlik sosial müavinət üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Radiasiya qəzası nəticəsində zərər çəkmiş şəxslərə hər il müalicə üçün birdəfəlik sosial müavinət üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Radiasiya qəzası nəticəsində zərər çəkmiş şəxslərə hər il müalicə üçün birdəfəlik sosial müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Radiasiya qəzası nəticəsində zərər çəkmiş şəxslərə hər il müalicə üçün birdəfəlik sosial müavinət üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:
-şəxsiyyət vəsiqəsi;
-şəxsin radiasiya (Çernobıl AES) qəzasının ləğvində iştirak etməsini və həmin qəzadan zərər çəkməsini təsdiq edən əlillik haqqında tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur);
-Çernobıl AES qəzası iştirakçılarının əlilliyi müəyyən edilmiş 18 yaşınadək uşağının əlilliyinə təsdiq edən tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur);
-Çernobıl AES qəzasının ləğvində iştirak etmiş şəxslərin qəzadan sonra doğulmuş uşaqlarının əlilliyinin qəza ilə əlaqədar olmasına dair Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin İdarələrarası Ekspert Şurasının rəyi.
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Radiasiya qəzası nəticəsində zərər çəkmiş şəxslərə hər il müalicə üçün birdəfəlik sosial müavinətin məbləği nə qədərdir?

300 manat

Ümumi xəstəlik ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Ümumi xəstəlik ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Ümumi xəstəlik ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Ümumi xəstəlik ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Ümumi xəstəlik ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:
-şəxsiyyəti təsdiq edən sənəd;
-əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur).
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Ümumi xəstəlik ilə əlaqədar əlilliyə görə təyin edilən müavinətin məbləği nə qədərdir?

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 270 manat;
orqanizmin funksiyalarının 61-80 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 220 manat;
orqanizmin funksiyalarının 31-60 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 150 manat.

Valideynlərini itirmiş və ya valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqların qəyyumlarına müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.

Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:

-şəxsən;

-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;

-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsi ilə.

Valideynlərini itirmiş və ya valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqların qəyyumlarına müavinətin təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Valideynlərini itirmiş və ya valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqların qəyyumlarına müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Valideynlərini itirmiş və ya valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqların qəyyumlarına müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Valideynlərini itirmiş və ya valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqların qəyyumlarına müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-uşağın doğum haqqında şəhadətnaməsinin surəti;
-uşağın şəxsiyyət vəsiqəsi;
-valideynlik hüququndan və ya valideyn himayəsindən məhrumolma haqqında məhkəmənin qərarının surəti;
-şəxsin ailə vəziyyətini təsdiq edən sənəd (ailə tərkibi haqqında yerli icra hakimiyyəti başçısının inzibati ərazi dairələri üzrə və ya sahə inzibati ərazi dairələri üzrə nümayəndələrinin arayışı).
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Valideynlərini itirmiş və ya valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqların qəyyumlarına təyin edilən müavinətin məbləği nə qədərdir?

 120 manat

Yaşa görə müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.

Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:

-şəxsən;

-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;

-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsi ilə.

Yaşa görə müavinətin təyin edilməsindən hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Yaşa görə müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Yaşa görə müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Yaşa görə müavinətin məbləği nə qədərdir?

220 manat

Bir yaşınadək uşağı olan aztəminatlı ailələrə müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti.

Bir yaşınadək uşağı olan aztəminatlı ailələrə müavinətin təyin edilməsindən hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Bir yaşınadək uşağı olan aztəminatlı ailələrə müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Bir yaşınadək uşağı olan aztəminatlı ailələrə müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Bir yaşınadək uşağı olan aztəminatlı ailələrə təyin edilən müavinətin məbləği nə qədərdir?

100 manat

Vəfat etmiş şəxsin 8 yaşadək uşaqlarına baxan və işləməyən şəxsə ailə başçısını itirməyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - "DOST" mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;
-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsilə.

Vəfat etmiş şəxsin 8 yaşadək uşaqlarına baxan və işləməyən şəxsə ailə başçısını itirməyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün müraciət etdikdə hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Vəfat etmiş şəxsin 8 yaşadək uşaqlarına baxan və işləməyən şəxsə ailə başçısını itirməyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Vəfat etmiş şəxsin 8 yaşadək uşaqlarına baxan və işləməyən şəxsə ailə başçısını itirməyə görə müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Vəfat etmiş şəxsin 8 yaşadək uşaqlarına baxan və işləməyən şəxsə ailə başçısını itirməyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:

-şəxsiyyəti təsdiq edən sənəd;

-ailə başçısının ölüm haqqında şəhadətnaməsi (və ya onun xəbərsiz itkin düşməsi, yaxud ölmüş elan edilməsi haqqında məhkəmənin qərarının surəti);

-vəfat etmiş şəxsin 8 yaşına çatmamış uşaqlarının doğum haqqında şəhadətnamələri;

-şəxsin uşaqla və yaxud vəfat etmiş ailə başçısı ilə qohumluq əlaqəsini təsdiq edən sənəd (doğum haqqında, nikah haqqında şəhadətnamə).

Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:

-əsli;

-surəti.

Vəfat etmiş şəxsin 8 yaşadək uşaqlarına baxan və işləməyən şəxsə təyin edilən ailə başçısını itirməyə görə müavinətin məbləği nə qədərdir?

120 manat

Vəfat etmiş şəxsin uşağına 18 yaşına çatanadək (əyani təhsil alanlara 23 yaşadək) ailə başçısını itirməyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;
-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsilə.

Vəfat etmiş şəxsin uşağına 18 yaşına çatanadək (əyani təhsil alanlara 23 yaşadək) ailə başçısını itirməyə görə müavinətin təyin edilməsindən hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Vəfat etmiş şəxsin uşağına 18 yaşına çatanadək (əyani təhsil alanlara 23 yaşadək) ailə başçısını itirməyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Vəfat etmiş şəxsin uşağına 18 yaşına çatanadək (əyani təhsil alanlara 23 yaşadək) ailə başçısını itirməyə görə müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Vəfat etmiş şəxsin uşağına 18 yaşına çatanadək (əyani təhsil alanlara 23 yaşadək) ailə başçısını itirməyə görə müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:
-müraciət edənin şəxsiyyət vəsiqəsi;
-ailə başçısının ölüm haqqında şəhadətnaməsinin surəti;
-uşaqlarının doğum haqqında şəhadətnamələri;
-vəfat etmiş şəxsin 18 yaşından yuxarı, əyani təhsil alan (təhsilini bitirənədək, lakin 23 yaşdan çox olmamaqla) uşaqlarının təhsil alması barədə arayışı.
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Vəfat etmiş şəxsin uşağına 18 yaşına çatanadək (əyani təhsil alanlara 23 yaşadək) təyin edilən ailə başçısını itirməyə görə müavinətin məbləği nə qədərdir?

120 manat

Beşdən çox uşağı olan qadınlara müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;
-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsilə.

Beşdən çox uşağı olan qadınlara müavinətin təyin edilməsindən hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Beşdən çox uşağı olan qadınlara müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Beşdən çox uşağı olan qadınlara müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Beşdən çox uşağı olan qadınlara müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Xidmət üzrə tələb olunan sənədlər:
-şəxsiyyət vəsiqəsi (əcnəbinin və vətəndaşlığı olmayan şəxsin daimi yaşamaq üçün icazə vəsiqəsi);
-uşaqların doğum haqqında şəhadətnamələri və şəxsiyyət vəsiqələri.
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Beşdən çox uşağı olan qadınlara təyin edilən müavinətin məbləği nə qədərdir?

105 manat (hər uşağa görə)

Çernobıl əlillərinə müavinətin təyin edilməsi üçün hansı qurumlara və hansı formada müraciət edilməlidir?

Hazırda bu müavinətin təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən müavinət proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxs
xidməti həyata keçirən struktur bölmələr - DOST mərkəzləri və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yerli struktur bölmələrinə müraciət edə bilər.
Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları:
-şəxsən;
-nümayəndə vasitəsi ilə etibarnamə və ya qəyyum (himayəçi) olmasını təsdiq edən sənədin surəti;
-özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsilə.

Çernobıl əlillərinə müavinətin təyin edilməsindən hansı halda imtina edilir?

Xidmətin nəticəsində imtina əsasları:
-sənədlərin natamamlığı;
-hüquqi əsasın olmaması.

Çernobıl əlillərinə müavinətin təyin edilməsi üçün kimlər müraciət edə bilər?

Xidmət istifadəçiləri:
-Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
-əcnəbilər (daimi yaşayış hüququ olan);
-vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşayış hüququ olan).

Çernobıl əlillərinə müavinəti hansı qurumlar təyin edir?

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun struktur bölmələri;
DOST mərkəzləri.

Çernobıl əlillərinə müavinətin təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimat forması?

Hazırda bu təqaüdün təyinatı proaktiv qaydada həyata keçirilir. Hər hansı səbəbdən təqaüd proaktiv qaydada təyin edilmədiyi təqdirdə tələb olunan sənədlər:
-şəxsiyyəti təsdiq edən sənəd;
-əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış (əlillik barədə məlumatlar "Əlillik" altsistemində olduğu təqdirdə bu sənəd tələb olunmur).
Xidmət üzrə sənədlərin təqdimetmə forması:
-əsli;
-surəti.

Çernobıl əlillərinə təyin edilən müavinətin məbləği nə qədərdir?

Orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 270 manat;
orqanizmin funksiyalarının 61-80 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 220 manat;
orqanizmin funksiyalarının 31-60 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  - 150 manat.

Müavinətlər üzrə bank kartlarının hazır olub-olmaması və hardan götürülməsi ilə bağlı müraciətlərlə bağlı vətəndaş haradan məlumat əldə edə bilərlər?

142 - Çağrı Mərkəzinə zəng vurmaqla, Dövlət Sosial Müdafiə Fondu, yaşayış yeri üzrə Fondun şəhər (rayon) şöbələrinə və DOST mərkəzləri müraciət etməklə. Müraciət onların adından bu məqsədlə vəkalət verilmiş nümayəndələri tərəfindən də edilə bilər. Kartları DOST mərkəzlərindən və müvafiq bank filiallarından əldə edə bilərlər.

Ailə başçısını itirməyə görə müavinət kimlərə təyin edilir və hansı müddətə?

Müavinət aşağıdakı şəxslərə təyin edilir:
-vəfat etmiş şəxsin uşaqlarına - 18 yaşına çatanadək (əyani təhsil alanlara təhsili bitirənədək, lakin 23 yaşdan çox olmamaqla);
-vəfat etmiş şəxsin 18 yaşına çatanadək əlilliyi müəyyən olunmuş 18 yaşından yuxarı əlil uşaqlarına - əlillik müddətinə;
-vəfat etmiş şəxsin 8 yaşınadək uşaqlarına baxan və işləməyən (yaşından və əmək qabiliyyətindən asılı olmayaraq) valideynlərdən, qardaş, bacı, baba və nənələrdən birinə - uşağın 8 yaşınadək.

Sosial müavinətin verilməsinin gecikməsi ilə bağlı vətəndaş hara şikayət edə bilər?

Nazirliyin rəsmi saytından onlayn qaydada, yazılı birbaşa müraciət əsasında, Nazirliyin, DOST Agentliyinin, Fondun qəbul şöbələrinə yaxınlaşmaqla, 142 - Çağrı Mərkəzinə zəng vurmaqla, yaşayış yeri üzrə Fondun şəhər (rayon) şöbələrinə və DOST mərkəzlərinə müraciət etməklə şikayətini təqdim edə bilər. Müraciət onların adından bu məqsədlə vəkalət verilmiş nümayəndələri tərəfindən də edilə bilər.

Yaşa görə müavinət hansı hallarda təyin edilir?

Yaşa görə müavinət əmək pensiyası hüququ olmadıqda və işləmədikdə bu şəxslərə təyin edilir:
-65 yaşına çatmış kişilər;
-63,5 yaşına çatmış qadınlar (qadınların yaş həddi 2017-ci il iyulun 1-dən başlayaraq 2027-ci il iyulun 1-dək hər il 6 ay artırılır); 
-5 və daha çox uşaq doğub 8 yaşınadək tərbiyə etmiş və yaxud əlilliyi müəyyən edilmiş uşağını 8 yaşınadək tərbiyə etmiş qadınların yaş həddi 5 il azaldılmaqla;
-ana vəfat etdiyinə və ya ana ilə nikaha xitam verildiyinə, yaxud ana valideynlik hüququndan məhrum edildiyinə görə 5 və daha çox uşağı və ya əlilliyi müəyyən edilmiş uşağını növbəti nikah bağlamadan, təkbaşına səkkiz yaşınadək böyüdən ataların, habelə 5 və daha çox uşağı övladlığa götürüb təkbaşına səkkiz yaşınadək böyüdən ataların, həmçinin 5 və daha çox uşağı səkkiz yaşınadək böyüdən qəyyum kişilərin yaş həddi beş il azaldılmaqla.

Əliliyə görə müavinət hansı halda təyin edilir?

Əliliyə görə müavinət aşağıdakı halda təyin edilir:

əlilliyi müəyyən edilmiş şəxsin əmək pensiyası hüququ olmadıqda.

Vətəndaş orqanizmin funksiyalarının 61-80 faiz pozulmasına görə əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə görə 80 AZN təqaüd verildiyini düşünür və onun üçün müraciət edə bilərmi?

Xeyr. II dərəcə əlilliyə (əlilin özünə) yalnız 220 AZN müavinət təyin olunur.

Uşağın anadan olmasına görə birdəfəlik müavinətin məbləği nə qədərdir?

Uşağın anadan olmasına görə birdəfəlik müavinətin məbləği:
01.01.2023-ci il tarixindən 500 manat. 

Aylıq müavinətlərdən bir neçəsini almaq hüququ olan şəxs neçə aylıq müavinəti seçə bilər?

"Sosial müavinətlər haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa əsasən, aşağıdakı aylıq müavinətlərdən bir neçəsini almaq hüququ olan şəxslər öz arzusuna əsasən bir növ aylıq müavinət seçə bilərlər:
-dövlət qulluqçularına ömürlük müavinət;
-yaşa görə müavinət;
-əlilliyə görə müavinət;
-ailə başçısını itirməyə görə müavinət;
-beşdən çox uşağı olan qadınlara müavinət.

Vətəndaşın aktiv VÖEN-i olduqda ona yaşa görə sosial müavinət təyin edilə bilər?

Xeyr. “Aktiv” statuslu VÖEN-i olanlara yaşa görə sosial müavinətin təyin olunmasından imtina edilir. 

Vətəndaşın VÖEN-i "passiv" (ləğv edilmiş) olduqda ona yaşa görə sosial müavinət təyin edilə bilər?

“Passiv” VÖEN-nin ləğv edilmiş və ya dondurulmuş olması mahiyyət etibarı ilə eyni prosesdir, şəxsin sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olmaması, şəxsə yaşa görə sosial müavinətin təyin olunması üçün onun işləməməsi anlamına gəlir və həmin şəxsin yaşa görə sosial müavinət almaq hüququ yaranır.

Ümumi səbəblərdən orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə gözdən əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

2021-ci il yanvarın 1-dən ümumi səbəblərdən orqanizmin funksiyalarının 81-100 faiz pozulmasına görə gözdən əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə  Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdü təsis edilib və onun aylıq məbləği 2023-cü ilin yanvarın 1-dən 300 manatdır. 

“Vətən Müharibəsi Qəhrəmanı” adı verilmiş şəxslərə verilən Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin təqaüdünün məbləği nə qədərdir?

2000 (iki min) manat.

2021-ci il yanvarın 1-dən elmlər doktoru elmi dərəcəsi olan şəxslərə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdü hansı şərtlərdə təyin olunur və məbləği nə qədərdir?

Əmək kitabçasında müvafiq qeydiyyat aparılan əsas iş yeri üzrə elmi müəssisə və təşkilatlarda və ya təhsil müəssisələrində azı 25 il çalışmış, elmi dərəcəsi olan, işləməyən, əmək pensiyası hüququ olan şəxslərə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdü təsis edilib və onun aylıq məbləği elmlər doktoru elmi dərəcəsinə görə 500 manat müəyyən edilib.

Qadına altı övladı olduğu üçün beşdən çox uşağı olan qadınlara verilən aylıq sosial müavinət təyin edilmişdir. Müavinətin ödənildiyi müddətdə qadının növbəti yeddinci uşağı doğulmuşdur. Bu halda müavinətin yenidən hesablanması üçün sonuncu uşağın bir yaşının tamam olmasını gözləmək lazımdır?

Həmin müavinətin ödənildiyi müddətdə qadının növbəti uşağının doğulması ilə əlaqədar müavinətin ödənişi sonuncu uşağın bir yaşına çatmasını gözləmədən, onun doğulduğu gündən yenidən hesablanmaqla davam etdirilir.

Fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi olan şəxslərə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdü hansı şərtlərdə təyin olunur və məbləği nə qədərdir?

2021-ci il yanvarın 1-dən etibarən əmək kitabçasında müvafiq qeydiyyat aparılan əsas iş yeri üzrə elmi müəssisə və təşkilatlarda və ya təhsil müəssisələrində azı 25 il çalışmış, işləməyən, əmək pensiyası hüququ olan şəxslərə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsinə görə 300 manat məbləğində Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdü təsis edilmişdir.

Ana vəfat edib, ata Rusiya Federasiyasının vətəndaşıdır və Azərbaycana gələ bilmir. Uşaqlar 9 və 15 yaşlarındadır. Uşaqlar ailə başçısını itirməyə görə sosial müavinətin təyin edilməsi üçün müraciət edə bilərlər?

Xeyr.  Qəyyum və ya himayəçisi müraciət edə bilər.